خانه / دانلود رایگان مقالات انگلیسی علوم ارتباطات اجتماعی با ترجمه فارسی / مقاله انگلیسی تحلیل تاثیر آنلاین و آفلاین مدیر گفتگوی اختصاصی در اتاق خبر رسانه پخش برنامه عمومی با ترجمه فارسی – Sage 2015

مقاله انگلیسی تحلیل تاثیر آنلاین و آفلاین مدیر گفتگوی اختصاصی در اتاق خبر رسانه پخش برنامه عمومی با ترجمه فارسی – Sage 2015

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی PDF + خرید ترجمه آماده و تایپ شده ورد

 

مشخصات مقاله انگلیسی به همراه ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله

 تحلیل تاثیر آنلاین و آفلاین مدیر گفتگوی اختصاصی در اتاق خبر رسانه پخش برنامه عمومی

عنوان انگلیسی مقاله

@THEVIEWER: Analyzing the offline and online impact of a dedicated conversation manager in the newsroom of a public broadcaster

چاپ شده در

مجله سیج – Sage

سال انتشار

سال ۲۰۱۵

 

قسمتی از متن مقاله
بخشی از ترجمه فارسی

چکیده

این مطالعه در رابطه با انتصاب مدیر مکالمات اختصاصی در رسانه پخش برنامه عمومی فلاندرز، یعنی VRT انجام شده است. ما روی دو مورد تأکید داریم: (۱) تأثیر مدیر مذاکرات (گفتگو) روی فعالیت Twitter بینندگان و (۲) تأثیر توئیت کردن شنوندگان در اتاق خبر. چارچوب ما روزنامه نگاری و همچنین منطق رسانه اجتماعی در چارچوب حوزه کاری Bourdieu است که در آن ما داده های توئیتر و تحقیقات اتاق خبر را با هم تلفیق می کنیم. تحلیل شبکه فعالیت توئیتر تأثیر مدیر گفتگو را نشان می دهد، گرچه فعالیت های این فرد عمدتاً بواسطه ی ارزش های روزنامه نگاری سنتی جهت دهی می شوند. شنونده توئیت کننده نیز به نوبه خود، که غالباً به عنون شاخص قدردانی از شنونده در نظر گرفته می شود، روی کارهای اتاق خبر تأثیر می گذارد. در نتیجه، داده های رسانه اجتماعی تعریف درکی از “عمومی” را به مسأله ای بغرنج تبدیل می کنند.

بخشی از متن انگلیسی

Abstract

This study is built around the appointment of a dedicated “conversation manager” at the Flemish public broadcaster VRT. We focus on (1) the impact of the conversation manager on Twitter activity of the viewers and (2) the impact of the tweeting audience in the newsroom. Our framework combines journalistic as well as social media logics in Bourdieu’s field framework, for which we combine Twitter data and newsroom inquiry. The network analysis of Twitter activity shows the impact of the conversation manager, although his activities are primarily guided by traditional journalistic values. In turn, the tweeting audience impacts newsroom practices, predominantly as an indicator of audience appreciation. To conclude, social media data further complicate the definition and understanding of “the public.”

 

باکس دانلود مقاله
دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

خرید ترجمه آماده به صورت تایپ شده با فرمت ورد doc

خرید ترجمه آماده ورد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *