مقاله انگلیسی شبکه های اجتماعی به عنوان یک روش نوین در بازاریابی اینترنتی با ترجمه فارسی

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی PDF + خرید ترجمه آماده و تایپ شده ورد

 

مشخصات مقاله انگلیسی به همراه ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله

شبکه های اجتماعی به عنوان یک روش نوین در بازاریابی اینترنتی

عنوان انگلیسی مقاله

Social Networking as a New Trend in e-Marketing

چاپ شده در

مجله  اشپرینگر – Springer

سال انتشار

سال ۲۰۰۸

 

قسمتی از متن مقاله
بخشی از ترجمه فارسی

چکیده

در دنیای بازاریابی اینترنتی، الگوها و شیوه‌های نوینی از تجارت به وفور معرفی می شوند و یا در آستانه ظهور هستند. یکی از جدیدترین روش های نامبرده، وب سایت های بازاریابی اینترنتی است که خیلی از آنان نه تنها تعداد بسیار زیادی از کاربران و مراجعه کنندگان را جذب کرده اند، بلکه بسیاری از شرکت های تبلیغاتی را تشویق کرده اند تا آگهی های تبلیغاتیشان را به صورت آنلاین بر روی این سایت ها بازگذاری نمایند. در این مقاله، شبکه های اجتماعی آنلاین را به عنوان یک شیوه نوین در بازاریابی اینترنتی تشریح می کنیم. نخست شبکه اجتماعی آنلاین را به عنوان یک شکل نوینی از خدمات مبتنی بر وب مورد ارزیابی قرار می دهیم؛ و این شبکه های اجتماعی را با استفاده از چارچوب ۷C ، با سایر خدماتی که مبتنی بر وب ارائه می شوند مورد مقایسه قرار می دهیم. سپس با ایجاد یک الگوی تجاری برای سایت های شبکه اجتماعی آنلاین با کمک مدل پنج نیروی پورتر ، این شبکه های اجتماعی را از دیدگاه استراتژی بازرگانی، تحلیل می کنیم. همچنین مدل‌های سودآور پیشین که می توانند به وسیله سازمان ها و شرکت های فراهم کننده خدمات شبکه اجتماعی آنلاین به خدمت گرفته شوند را نیز تشریح خواهیم کرد.

بخشی از متن انگلیسی

Abstract

In the world of e-marketing, new business models are frequently introduced, and new trends have started to emerge. One such latest trend is social networking websites, many of which have attracted not only large number of users and visitors, but also online advertising companies to place their ads on the sites. In this paper we explore online social networking as a new trend of e-marketing. We first examine the online social network as a new form of web-based services, and compare social networks with other representative web-based services by using the 7C framework. We then analyze social networking from a business strategy point of view, by creating a business model for online social networking sites using Porter’s Five Forces Model. We also discuss the primary revenue models that may be used by organizations and companies providing online social networking services.

 

باکس دانلود مقاله
دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

خرید ترجمه آماده به صورت تایپ شده با فرمت ورد doc

خرید ترجمه آماده ورد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *