مقاله انگلیسی روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری با ترجمه فارسی – Elsevier 2014

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی PDF + خرید ترجمه آماده و تایپ شده ورد

 

مشخصات مقاله انگلیسی به همراه ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله

 روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری

عنوان انگلیسی مقاله

Relations between customer engagement into value creation and customer loyalty

چاپ شده در

مجله  الزویر – Elsevier

سال انتشار

سال ۲۰۱۴

 

قسمتی از متن مقاله
بخشی از ترجمه فارسی

چکیده

مشارکت مشتری در ایجاد ارزش تحت شرایط بازار نوین، به عنوان عاملی شناخته شده است که شرکت ها را مقدور می سازد در رقابت پابرجا بمانند. هدف این مقاله نشان دادن روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری است. با توجه به ماهیت نامنسجم مطالعات انجام شده در این زمینه بر مبنای نتایج تحلیل ادبیات، مدل مفهومی روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری ساختاربندی می گردد. روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری به شیوه یکپارچه یعنی از طریق روابط مستقیم و غیرمستقیم بین دو ساختار تحلیل می گردد.

بخشی از متن انگلیسی

Abstract

Under modern market conditions, customer engagement into value creation is acknowledged as a factor that makes it possible for companies to survive the competition. The aim of this article is to reveal the relations between customer engagement into value creation and customer loyalty. Considering the fragmentary nature of studies performed in the field, based on the results of literature analysis, a conceptual model of relations between customer engagement into value creation and loyalty is constructed. Relations between customer engagement into value creation and customer loyalty are analysed in an integrated manner, i.e. through direct and indirect links between the two constructs.

 

باکس دانلود مقاله
دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

خرید ترجمه آماده به صورت تایپ شده با فرمت ورد doc

خرید ترجمه آماده ورد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *