مقاله انگلیسی تقویت روابط مصرف کننده – برند در صفحه هواداران رستوران در فیس بوک با ترجمه فارسی – ۲۰۱۸ Elsevier

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی PDF + خرید ترجمه آماده و تایپ شده ورد

 

مشخصات مقاله انگلیسی به همراه ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله

تقویت روابط مصرف کننده – برند در صفحه هواداران رستوران در فیس بوک: بیشینه سازی منافع مصرف کننده و افزایش مشارکت فعال

عنوان انگلیسی مقاله

Enhancing consumer–brand relationships on restaurant Facebook fan pages: Maximizing consumer benefits and increasing active participation

چاپ شده در

مجله الزویر – Elsevier

سال انتشار

سال ۲۰۱۴

 

قسمتی از متن مقاله
بخشی از ترجمه فارسی

چکیده

فیس بوک در زمینه بازاریابی به صورت گسترده ای به عنوان یک گرایش محبوب در دوران معاصر شناخته شده است. استفاده از یک صفحه هواداری در فیس بوک با ارائه منافع خاص برای اعضایی که صفحـه هواداری را در حساب کاربری فیس بوک خود لایک می کنند، می تواند به تاسیس موفقیت آمیز یک شرکت و حفظ روابط مثبت فیمابین مصرف کننده – برند کمک نماید. هدف این مطالعه تعیین همبستگی موجود در بین چهار مولفـــه مزیتی یا منفعتی (منافع کاربردی، منافع روانی – اجتماعی، منافع لذت جویانه، و منافع پولی) است که به وسیله اعضای صفحه هواداری و مشارکت جامعـه اعضاء، اعتماد به برند و تعهد به برند به دست آمده بود.

نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان دادند هنگامی که اعضای صفحه هواداری در اثر تعاملات خود در این صفحات به منافع روانی – اجتماعی و لذت جویانه ای دست می یابند، به احتمال زیاد از صفحه هواداران رستوران در فیس بوک بازدید خواهند نمود. از آنجایی که این اعضاء از طریق مشارکت فعـال در صفحه هواداری فیس بوک می توانند به توسعه اعتماد و تعهد قوی خود نسبت به برندهای رستوران نائل شوند، این مطالعـه مبانی کاربردی را برای تحقیقات آتی ارائـه می نماید که به بررسی فیس بوک به عنوان یک ابزار بازاریابی پرداخته و استراتژی های مدیریت برند را برای بکارگیری در جوامع برخط یا آنلاین مطرح می سازد.

بخشی از متن انگلیسی

Abstract

Facebook has been widely recognized as a popular contemporary trend in marketing. Using a Facebook fan page can help a firm successfully establish and maintain positive consumer–brand relationships by offering special benefits to members who “like” the fan page on their Facebook accounts. The purpose of this study was to determine the correlation between four benefit components (functional benefits, social–psychological benefits, hedonic benefits, and monetary benefits) obtained by fan page members and members’ community participation, brand trust, and brand commitment. The results of data analysis revealed that fan page members are more likely to visit restaurant Facebook fan pages when they obtain social–psychological and hedonic benefits from their interactions on the pages. Because members can develop strong trust and commitmenttoward restaurant brands through active participation on Facebook fan pages, this study provides a practical foundation for future research investigating Facebook as a marketing tool and suggests brand management strategies for use in online communities.

 

باکس دانلود مقاله
دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

خرید ترجمه آماده به صورت تایپ شده با فرمت ورد doc

خرید ترجمه آماده ورد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *