مقاله انگلیسی تست های دینامومتر کفشک های ترمز تحت شرایط تر برای قطارهای سرعت بالا با ترجمه فارسی

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی PDF + خرید ترجمه آماده و تایپ شده ورد

 

مشخصات مقاله انگلیسی به همراه ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله

 تست های دینامومتر کفشک های ترمز تحت شرایط تر برای قطارهای سرعت بالا

عنوان انگلیسی مقاله

Dynamometer Tests of Brake Shoes under Wet Conditions for the High Speed Trains

چاپ شده در

مجله  Universitypress

سال انتشار

سال ۲۰۱۱

 

قسمتی از متن مقاله
بخشی از ترجمه فارسی

چکیده

این مقاله مطالعات مقایسه‌ای ترمز لبه چرخ را با بلوک‌های ترمز ترکیبی تحت شرایط خشک و تر با استفاده از تست‌های دینامومتر برای قطارهای سرعت بالا مورد بررسی قرار می‌دهد. در حالت کلی، سیستم ترمز وسایل نقلیه ریلی دارای یک نقش اساسی در ایمنی و همچنین کیفیت سفر مسافران می‌باشد و دینامومترهای ترمز به طور گسترده‌ای برای ارزیابی عملکرد سیستم‌های ترمز و تست بخش‌های ترمز تحت شرایط محیطی متفاوت (وزن، سرعت، نیروی ترمز و شرایط خشک- تر) به کار رفته‌اند. بخصوص، در فرآیند توقف با ترمز، ضرایب اصطکاک در شرایط تر و خشک نباید بیش از ۱۵ درصد تحت شرایط تست یکسان با هم اختلاف داشته باشند. آزمایشات بر روی دینامومتر ترمز برای قطارهای سرعت بالا برای نشان دادن مطالعات مقایسه‌ای ترمز لبه در تست‌های دینامومتری بین شرایط خشک و تر با سرعت اولیه ۲۰۰ و ۸۰ کیلومتر بر ساعت و قطر چرخ ۹۲۰ میلیمتر انجام شده‌اند.
بخشی از متن انگلیسی

Abstract

This paper discuss comparative studies of the wheel tread brake with composite brake blocks between under conditions with dry and wet using the dynamometer tests for the high speed trains. Generally brake system of railway vehicles has a crucial role for the safety as well as riding quality of passengers. And brake dynamometers are widely used to evaluate the performance of brake systems and test the brake parts under various environments (weight, velocity, brake force, wet-dry conditions). Especially, in the process of the brake stops, the friction coefficients between under dry and wet conditions must not deviate from each other by more than 15% under the same testing conditions. Experiments on the brake dynamometer for the high speed trains are shown to illustrate the comparative studies of the tread brake of dynamometer tests between under dry and wet conditions with initial vehicle speed at 200 [km/h] and 80 [km/h] considering the 920 [mm] wheel diameter, respectively.

 

باکس دانلود مقاله
دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

خرید ترجمه آماده به صورت تایپ شده با فرمت ورد doc

خرید ترجمه آماده ورد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *