مقاله انگلیسی ایجاد مهارت موثر کار تیمی از طریق یادگیری ترکیبی در موسسات سه گانه مالزی با ترجمه فارسی – Elsevier 2014

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی PDF + خرید ترجمه آماده و تایپ شده ورد

 

مشخصات مقاله انگلیسی به همراه ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله

 ایجاد مهارت موثر کار تیمی از طریق یادگیری ترکیبی در موسسات سه گانه مالزی

عنوان انگلیسی مقاله

Building Effective Small-Group Team Working Skill through Blended Learning at Malaysia Tertiary Institution

چاپ شده در

مجله الزویر – Elsevier

سال انتشار

سال ۲۰۱۴

 

قسمتی از متن مقاله
بخشی از ترجمه فارسی

چکیده

بسیاری از کارفرمایان مالزیایی روش های تدریس مورد استفاده در موسسات آموزش عالی را مورد انتقاد قرار می دهند، چرا که بسیار تئوریکی و آزمون مدار هستند (شاه، ۲۰۰۸). بنابراین در آموزش دانشجویان برای رفع نیازهای محیط کار ناکام می مانند. یکی از این نیازها مهارت فعالیت تیمی می باشد که عدم وجود آن بقای یک شرکت در محیط رقابتی تجارت جهانی را به خطر می اندازد. یادگیری الکترونیک به عنوان ابزاری شناخته می شود که در اختیار هر عضوی قرار می گیرد تا به نحوی مساوی با دیگران در بحث مشارکت نماید، یادگیری عمیق تر خود را ارتقا دهد و همین طور این ابزار یادگیری مشارکتی را امکان پذیر می سازد (مورفی، ۲۰۰۴، وانگ و وو ، ۲۰۰۷). بنابراین اغلب نهاد های وابسته به دانشگاه تشویق می شوند از این فناوری مکمل با یادگیری کلاسی خود استفاده کنند، این وضعیت به ایجاد یادگیری ترکیبی منجر می شود که تجارب جدیدی را در رابطه با ایجاد فعالیت تیمی کمک می کند. بر اساس چارچوب نظریه شناختی این روش آموزش (بیگس، ۱۹۹۹)، یک مطالعه موری کیفی توسعه یافت. این مطالعه از نزدیک نحوه ی توسعه مهارت کاری موثر تیمی در گروه های کوچک در بین دانشجویانی بررسی کرد که به روش ترکیبی فعالیت می کنند. یافته های این مطالعه بسیار امیدوار کننده بودند. چرا که هر گروه برای تکمیل تکالیف خود چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری به شکل یک تیم فعالیت می کردند.

بخشی از متن انگلیسی

Abstract

Many Malaysian employers blamed the teaching methods used in the institutions of higher learning as being too theoretical and exam-oriented (Shah, 2008) and thus, failed in training students to meet the workplace needs. One such need was team working skill and lack of this skill would jeopardise the survival of a company in a competitive global business environment. As e-learning has been identified as a tool that can get every member to discuss equally, promote deeper learning and enable collaborative learning (Murphy, 2004; Wang and Woo, 2007), most campus-based institutions have embarked on the use of the technology in complementing their classroom learning. This has led to the formation of blended learning that provides new experience for students in building teamwork. The important question raised was how the approach of blended learning would help students developing their teamwork skills. Based on the theoretical framework of constructive alignment (Biggs, 1999), a qualitative case study research was developed. This study investigated closely how to develop effective small-group team working skill among students working in a blended mode. The findings revealed were very encouraging as each group worked as a team both online and face-to-face in completing their assignments.

 

باکس دانلود مقاله
دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

خرید ترجمه آماده به صورت تایپ شده با فرمت ورد doc

خرید ترجمه آماده ورد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *