دانلود رایگان مقاله انگلیسی PDF + خرید ترجمه آماده و تایپ شده ورد
مشخصات مقاله انگلیسی به همراه ترجمه فارسی |
عنوان فارسی مقاله
اثر پورتال های وب سلف سرویس در کیفیت خدمات آنلاین بانکداری: یک مدل نظری |
عنوان انگلیسی مقاله
The Effects of Self-Service Web Portals on Online Banking Service Quality: A Theoretical Model |
چاپ شده در
مجله Ccsenet |
سال انتشار
سال ۲۰۱۳ |
قسمتی از متن مقاله |
بخشی از ترجمه فارسی
چکیده پیشرفت در قابلیت های فناوری اطلاعات و میل به نوآوری های کسب و کار باعث ایجاد انگیزه در شرکت های خدمات، مانند بانکها، به استانداردها، بازمهندسی فرآیندهای کسب و کار و فعالیت ها موجود و توسعه مدلهای کسب و کار جدید می شود. پیاده سازی قابلیت خود سرویس دهی در یک پورتال مبتنی بر وب یکی از مدل های کسب و کار مهمی است که توسط بانک ها اجرا شده است. از این پورتال ها انتظار می رود موجب تسهیل بهبود در کیفیت خدمات شوند. با این حال، به توسعه مدل های پژوهشی نیاز می باشد که مشخص شود چگونه و چرا این پورتال ها می توانند درک مشتریان از کیفیت و رضایت آن ها را بالا ببرند. در این مقاله نظریه ها و ایده هایی از سیستم های اطلاعاتی و منابع خدمات بازاریابی به منظور توسعه یک مدل غنی برای ارتباط بین ویژگی های پورتالهای وب و رضایت مشتری از خدمات بانکی مورد بررسی قرار می گیرد. این مقاله میتواند فرم پایهای برای تحقیقات تجربی در آینده و مفاهیم مدیریتی مورد استفاده قرار گیرد. |
بخشی از متن انگلیسی
Abstract Advances in the capabilities of information technologies and the desire for accelerated business innovations are motivating services firms, such as banks, to reengineer their existing business processes and activities and develop newer business models. The implementation of self-service through a web-based portal is one of the significant business models being implemented by banks. These portals are expected to facilitate improvements in the quality of customer services. Yet, there is a need to develop research models to examine how and why these portals could enhance customer perceptions of quality and satisfaction. This paper draws upon theories and ideas from information systems and services marketing literatures to develop a rich model and proposition linking the features of web portals and customer satisfaction with banking services. These propositions could form the basis for future empirical research and have significant managerial implications. |
باکس دانلود مقاله |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf |
خرید ترجمه آماده به صورت تایپ شده با فرمت ورد doc |