مقاله انگلیسی چگونگی به حداکثر رساندن ارزش داده های مشتری توسط بانکها با ترجمه فارسی

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی PDF + خرید ترجمه آماده و تایپ شده ورد

 

مشخصات مقاله انگلیسی به همراه ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله

کیمیای کلان داده ها: چگونه بانک ها ارزش داده های مشتری هایشان را به حداکثر می رسانند؟

عنوان انگلیسی مقاله

Big Data Alchemy: How can Banks Maximize the Value of their Customer Data?

سال انتشار

سال ۲۰۱۳

 

قسمتی از متن مقاله
بخشی از ترجمه فارسی

چکیده

بانک ها به طور کامل از پتانسیل داده های مشتری بهره برداری نکرده اند.

“۶۰% موسسات مالی در شمال آمریکا معتقدند که تجزیه و تحلیل داده های بزرگ مزیت رقابتی مهمی را نشان می دهد و ۹۰% فکر می کنند که داده های بزرگ موفق ابتدایی برندگان آینده را تعریف مشخص خواهند کرد.”

بانک ها در حال کشمکش با سود حاصل از افزایش حجم های داده ها هستند.

بیش از ۷۰% مدیران بانکی در سرتاسر جهان می گویند که مرکزیت مشتری برای آنها مهم است. هرچند، رسیدن به مرکزیت مشتری بزرگتر نیاز به یک درک عمیق تر از نیازهای مشتری دارد. تحقیقات ما نشان می دهد که فقط ۳۷% مشتری ها معتقدند که بانک ها نیازها و اولویت های آنها را به اندازه کافی می فهمند (شکل ۱ را ببینید).

این حجم رو به افزایش و تنوع داده ها که بانک ها در مورد مشتری هایشان دارند ممکن است تعجب بر انگیز باشد. استفاده مکرر از کانال های موبایل و شبکه افزایش ثابتی را در تعداد تعاملات مشتری ایجاد کرده است و در نتیجه، حجم رو به افزایش داده های مشتری را ایجاد کرده است. هرچند، بانک ها فقط از بخش کوچکی از این داده ها برای ایجاد بینش استفاده می کنند که تجربه مشتری را افزایش می دهند. برای مثال، تحقیقات نشان می دهد که کمتر از نیمی از بانک ها اطلاعات خارجی مشتری ها را تجزیه تحلیل می کنند، مانند فعالیت های رسانه های اجتماعی و رفتار آنلاین آنها. علاوه براین، فقط ۲۹% درصدهای خدمات مالی مشترک مشتریان با بانک را تجزیه تحلیل می کنند، که یکی از سنجش های مهم ارتباط بانک با مشتری هایشان است.

بخشی از متن انگلیسی

AbstractBanks are Struggling to Profit from Increasing Volumes of Data 60% of financial institutions in North America believe that big data analytics offers a significant competitive advantage and 90% think that successful big data initiatives will define the winners in the future. More than 70% of banking executives worldwide say customer centricity is important to them1 . However, achieving greater customer centricity requires a deeper understanding of customer needs. Our research indicates that only 37% of customers believe that banks understand their needs and preferences adequately (see Figure 1). This may be surprising given the increasing volume and variety of data that banks have about their customers. The frequent use of web and mobile channels has led to a steady increase in the number of customer interactions and, as a result, increasing volume of customer data. However, banks are only using a small portion of this data to generate insights that enhance the customer experience. For instance, research indicates that less than half of banks analyze customers’ external data, such as social media activities and online behavior. Further, only 29% analyze customers’ share of walleta , one of the key measures of a bank’s relationship with its customers2 .

 

باکس دانلود مقاله
دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

خرید ترجمه آماده به صورت تایپ شده با فرمت ورد doc

خرید ترجمه آماده ورد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *