مقاله انگلیسی نقش مبادله دانش ضمنی بین بخش بازاریابی و فروش با ترجمه فارسی – ۲۰۱۴ Elsevier

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی PDF + خرید ترجمه آماده و تایپ شده ورد

 

مشخصات مقاله انگلیسی به همراه ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله

بهبود موفقیت بازاریابی: نقش مبادله دانش ضمنی بین بخش فروش و بازاریابی

عنوان انگلیسی مقاله

Improving marketing success: The role of tacit knowledge exchange between sales and marketing

چاپ شده در

مجله الزویر – Elsevier

سال انتشار

سال ۲۰۱۴

 

قسمتی از متن مقاله
بخشی از ترجمه فارسی

چکیده

سازمان های موفق، راهبردهای بازاریابی خود را با تغییرات و نوسانات بازار انطباق می دهند. مرز گستران ، نظیر فروشندگان، به این دلیل که قادرند تا خود را درون شبکه های اجتماعی خارج از سازمان قرار دهند، یک نقش کلیدی در توسعه دانش بازاری ایفا می کنند. ولی در صورتی که این دانش تنها در اختیار مرز گستران باشد، نمی توان از آن برای بهبود عملکرد شرکت بهره برد. هدف این مطالعه بررسی تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی و توانایی آن برای بهبود موفقیت بازاریابی است (یعنی نوآوری برنامه بازاریابی، کارایی نسبی و اثر بخشی نسبی). در عین حال، با بررسی تاثیر پنج عامل موثر فرضی بر تبادل دانش ضمنی، این تحقیق، دستور العملی را در اختیار مدیران فروش و بازاریابی که در صدد بهبود تبادل دانش ضمنی خود ودست یابی به موفقیت بازاریابی هستند، می گذارد.

بخشی از متن انگلیسی

Abstract

Successful organizations adapt their marketing strategies to marketplace changes. Boundary spanners, such as salespeople, because they are able to embed themselves in social networks outside the organization, play a key role in developing marketplace knowledge. However, if this knowledge remains solely with the boundary spanners, it cannot be used effectively to improve firm performance. This study investigates tacit knowledge exchange between sales and marketing and its ability to enhance marketing success (i.e., marketing program innovativeness, relative efficiency, and relative effectiveness). In addition, by examining five antecedents hypothesized to influence tacit knowledge exchange, it provides guidance to sales and marketing managers, who desire to improve tacit knowledge exchange, and, in turn, marketing success.

 

باکس دانلود مقاله
دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

خرید ترجمه آماده به صورت تایپ شده با فرمت ورد doc

خرید ترجمه آماده ورد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *