دانلود رایگان مقاله انگلیسی PDF + خرید ترجمه آماده و تایپ شده ورد
مشخصات مقاله انگلیسی به همراه ترجمه فارسی |
عنوان فارسی مقاله
سنجه ها و واکاوش رسانه های اجتماعی در بازاریابی – S3M: مرور ادبیات نگاشتی |
عنوان انگلیسی مقاله
Social media metrics and analytics in marketing – S3M: A mapping literature review |
چاپ شده در
مجله الزویر – Elsevier |
سال انتشار
سال ۲۰۱۸ |
قسمتی از متن مقاله |
بخشی از ترجمه فارسی
چکیده هدف این مطالعه ارائه یک مرور ادبیات نگاشتی و طبقه بندیای برای مقالات پژوهشی در مورد سنجه ها و واکاوش رسانه های اجتماعی در بازاریابی است. این مرور ۵۲ مقاله از مجلات داوری شده و کنفرانس های بین المللی را از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ پوشش می دهد. این ۵۲ مقاله در ۵ دسته متمایز بر مبنای: روش شناسی تحقیق، نوع تحلیل، رشته مطالعه، اهداف بازاریابی و نوع/ پلت فرم رسانه های اجتماعی مورد استفاده آنها طبقه بندی شده اند. یافته های این مطالعه آشکار می کند که از کدام زیردسته در هر طبقه بندی، روند و گرایش بیشترین استفاده شده است. این مرور طبقه بندی بنیادینی برای محققان و نوع شناسی قابل ویرایش و به طور پیوسته د حال تکمیلی برای تحقیق بیشتر در این حوزه فراهم می کند. |
بخشی از متن انگلیسی
Abstract The purpose of this study is to present a mapping literature review and a classification for research articles regarding social media metrics and analytics in marketing. The review covers 52 articles from peer review journals and international conferences, from 2010 to 2016. These 52 articles are classified in 5 distinct categories based on their: methodology of research, type of analysis, field of study, marketing objectives and social media type/platform used. The findings of the study reveal which is the most used subcategory for each classification, trends and tendencies. This review provides a base classification for researchers and an editable and continuously augmenting typology for further research in the area. |
باکس دانلود مقاله |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf |
خرید ترجمه آماده به صورت تایپ شده با فرمت ورد doc |