مقاله انگلیسی تاثیر گرایش بازار داخلی بر روی برآیند های خارجی با ترجمه فارسی – Emerald 2015

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی PDF + خرید ترجمه آماده و تایپ شده ورد

 

مشخصات مقاله انگلیسی به همراه ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله

تاثیر گرایش بازار داخلی بر روی برآیند های خارجی: نقشه واسطه ای نگرش های کارکنان

عنوان انگلیسی مقاله

The influence of internal market orientation on external outcomes: The mediating role of employees’ attitudes

چاپ شده در

مجله  امرالد – Emerald

سال انتشار

سال ۲۰۱۵

 

قسمتی از متن مقاله
بخشی از ترجمه فارسی

چکیده

هدف- هدف این مقاله، تجزیه تحلیل تاثیر احتمالی بازاریابی داخلی( که با گرایش به بازاریابی داخلی(IMO)) نشان داده می شود) بر روی برایند های مشتری خارجی( کیفیت خدمات ادراک شده و رضایت مشتری) از طریق نقش واسطه ای نگرش های کارکنان( رضایت شغلی، اعتماد و تعهد) که شامل کیفیت ارتباط با مشتری است می باشد.

طرح/ روش/ رویکرد: نویسندگان از یک روش زوجی با ۲۴۴ زوج (کارمند- میانگین سه بیمار او) در خدمات سرپایی پنج بیمارستان اسپانیا استفاده کردند. نویسندگان از مدل سازی معادله ساختاری (EQS6.1) برای آزمون روابط مدل استفاده می کنند.

یافته ها: نتایج موید فرضیات پیشنهادی در مدل به جز تاثیر IMO (گرایش به بازار یابی داخلی) بر روی تعهد است. تفاوت های معنی دار در برخی روابط، بسته به تجربه کارکنان نیز تایید شد.

محدودیت ها/پیامد های تحقیق: این مقاله به تجزیه تحلیل یک فعالیت خدماتی در یک منطقه می پردازد. تنها داده های ادراکی برای اندازه گیری متغیر های مدل استفاده می شود.

پیامد های کاربردی: شرکت های خدماتی بایستی گرایش به بازاریابی داخلی را در نظر بگیرند زیرا به ایجاد یک تجربه مشتری عالی کمک می کند. به علاوه مدیران بایستی در زمان تصمیم گیری، نیاز های کارکنان خود را در نظر بگیرند.

اصلیت/ارزش: این مقاله برای اولین بار با اثبات نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری در تاثیر گذاری گرایش به بازاریابی داخلی بر روی برایند های خارجی به غنای منابع کمک می کند. هم چنین این نخستین مقاله در زمینه بازاریابی داخلی برای تجزیه تحلیل تفاوت ها در اثرات IMO بر طبق تصدی کارکنان می باشد.

بخشی از متن انگلیسی

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to analyse the possible influence of internal marketing (represented by internal market orientation (IMO)) on external customer outcomes (perceived service quality and customer satisfaction) through the mediating role of employees’ attitudes (job satisfaction, trust and commitment) that comprise relationship quality. Design/methodology/approach – The authors employ a dyadic methodology, with 244 dyads (employee-the average of his/her three patients) at the outpatient services of five Spanish hospitals. The authors use structural equation modelling (EQS6.1) to test the relationships of the model. Findings – The results corroborate the hypotheses proposed in the model, with the exception of the influence of IMO on commitment. Significant differences in some relationships, depending on the experience of the employee, are also corroborated. Research limitations/implications – The paper analyses one service activity in the same region. Only perceptual data are used to measure the variables of the model. Practical implications – Service companies should consider IMO because it contributes to creating an excellent customer experience. Furthermore, managers should bear in mind their employees’ needs when taking decisions. Originality/value – This paper contributes to the literature by demonstrating, for the first time, the mediating role of relationship quality in the influence of IMO on external outcomes. It is also the first paper in internal marketing to analyse the differences in the consequences of IMO according to employee tenure.

 

باکس دانلود مقاله
دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

خرید ترجمه آماده به صورت تایپ شده با فرمت ورد doc

خرید ترجمه آماده ورد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *