مقاله انگلیسی تصمیم گیری مصرف کننده در بانک های متعارف و بانک اسلامی بر اساس کیفیت مشاهده خدمات با ترجمه فارسی – Elsevier 2015

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی PDF + خرید ترجمه آماده و تایپ شده ورد

 

مشخصات مقاله انگلیسی به همراه ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله

 تصمیم گیری مصرف کننده در بانک های متعارف و بانک اسلامی بر اساس کیفیت مشاهده خدمات

عنوان انگلیسی مقاله

Consumer Decision Making in Conventional Banks and Islamic Bank based on Quality of Service Perception

چاپ شده در

مجله  الزویر – Elsevier

سال انتشار

سال ۲۰۱۵

 

قسمتی از متن مقاله
بخشی از ترجمه فارسی

چکیده

سطح بالایی از رقابت بین بانک‌های اسلامی و متعارف در اندونزی اتفاق می‌افتد. آنها از کیفیت خدمات به‌عنوان استراتژی برنده شدن استفاده می‌کنند. هدف از این مطالعه، توصیف و مشاهده‌ی تصمیم‌گیری مشتری از نظر درک تفاوت در کیفیت خدمات بین بانکداری اسلامی و متعارف است. این مطالعه یک تحقیق کیفی همراه با رویکرد پدیده شناختی است. این مطالعه بر روی بانک ما‌مالات (Muammalat) و مشتریان بانک راکیات (Rakyat) اندونزی انجام گرفته است. مصاحبه‌ها و مستند‌سازی‌ها، برای جمع‌آوری داده‌ها استفاده شده است. تکنیک‌های تحلیل در این مطالعه شامل جمع‌آوری داده‌ها، کاهش داده‌ها، ارائه داده‌ها و نتیجه‌گیری می‌باشد.
بخشی از متن انگلیسی

Abstract

A high level of competition between Islamic and conventional banking is occurring in Indonesia. They use quality of service as a winning strategy. The objective of this study is to describe and understand customer decision-making in terms of perception of the differences in the quality of services between Islamic and conventional banking. This study is a qualitative research with phenomenological approach. The respondent of the study is Bank Muammalat and Bank Rakyat Indonesia customer. Interviews and documentation are used for data collection. Techniques of analysis involved in this study are data collection, data reduction, data presentation, and conclusion.

 

باکس دانلود مقاله
دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

خرید ترجمه آماده به صورت تایپ شده با فرمت ورد doc

خرید ترجمه آماده ورد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *