مقاله انگلیسی بهینه سازی مدیریت زمان واقعی ترافیک راه آهن با ترجمه فارسی – IEEE 2016

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی PDF + خرید ترجمه آماده و تایپ شده ورد

 

مشخصات مقاله انگلیسی به همراه ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله

بهینه سازی مدیریت زمان واقعی ترافیک راه آهن و اطلاعات ناکافی: مطالعات اولیه

عنوان انگلیسی مقاله

Real-time railway traffic management optimization and imperfect information: preliminary studies

چاپ شده در

مجله آی تریپل ای – IEEE

سال انتشار

سال ۲۰۱۶

 

قسمتی از متن مقاله
بخشی از ترجمه فارسی

چکیده

ترافیک راه‌آهن اغلب با حوادث پیش‌بینی‌نشده دچار آشفتگی شده و باید از برنامه‌ریزی و هدایت ترافیک راه‌آهن استفاده کرده و انتشار و پخش تأخیر را به حداقل رساند. تعدادی از الگوریتم‌ها برای مسئله هدایت و برنامه‌ریزی در متن موجود، ارائه و در موقعیت‌های ترافیکی مختلفی آزمایش‌شده‌اند. ولی کارکرد آن‌ها تقریباً همیشه با در نظرگیری دانش کامل از شرایط ترافیکی آینده مطالعه می‌شود که تقریباً در واقعیت این کار ممکن نیست. در این مقاله تحلیلی آزمایشی را ارائه می‌کنیم که قابلیت استفاده از این الگوریتم‌ها را در حالت اطلاعات ناکافی بررسی می‌کنیم. RECIFE-MILP را به‌عنوان الگوریتم مدیریت ترافیک و زمان‌های ورود با تأخیر یا زودتر از موعد قطار را در ناحیه کنترل به‌عنوان منبع اطلاعات ناکافی در نظر می‌گیریم. نتایج نشان می‌دهند که استفاده از بهینه‌سازی مدیریت ترافیک امکان کارکرد بهتر را نسبت به استراتژی مدیریت اولین خدمات در اولین ورود می‌دهد حتی اگر اطلاع کاملی از شرایط واقعی ترافیک توسط الگوریتم بهینه‌سازی وجود نداشته باشد.
بخشی از متن انگلیسی

Abstract

Railway traffic is often perturbed by unexpected events and appropriate train routing and scheduling shall be applied to minimize delay propagation. A number algorithms for this routing and scheduling problem have been proposed in the literature and they have been tested in different traffic situations. Nonetheless, their performance are almost always studied considering perfect knowledge of future traffic conditions, which is almost impossible to achieve in reality. In this paper, we propose an experimental analysis assessing the usefulness of these algorithms in case of imperfect information. We consider RECIFE-MILP as a traffic management algorithm and advanced or delayed train entrance times in the control area as the source of imperfect information. The results show that the application of traffic management optimization allows outperforming the firstcome-first-served management strategy even if the actual traffic conditions are not perfectly known by the optimization algorithm.

 

باکس دانلود مقاله
دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

خرید ترجمه آماده به صورت تایپ شده با فرمت ورد doc

خرید ترجمه آماده ورد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *